Flera spel klarade, en söt flickvän och PSP.

Jadu, hur ska man inleda...?
Saga fick mig att skriva ett inlägg, då kan jag lika gärna slänga in lite saker som har hänt.

Assassins Creed, alla borde veta vad det är för spel, ni vet va?
Man är iallafall en lönnmördare tillbaka i något skit år, typ 1200 (chansning).
Man ska springa på tak, rädda civila och såklar, lönnmörda skurkar och elakingar.-
GRYM grafik!
HALVBRA spel!

Jag såg på någon hemsida att en snubbe klagade om hur mycket buggar och fel det var på sista nivån, och det är sant, det är buggigt.
Jag slogs mot en massa skurkar, blev inknuffad i ett ställe dit man inte ska kunna gå, förlorade all HP och dog.
Jag var tvungen att döda alla igen, yay.
Som sagt, väldigt fin grafik.



Timeshift, fy SATAN vilken ripoff på Half Life 2 (det bästa spelet genom tiderna)!
Man är någon snubbe i en dräkt, med den så kan man pausa, spola tillbaka och ändra tiden till slowmotion.
Det är väldigt ballt iofs, men spelet... Nej nej nej nej nej nej nej nej NEJ!
Världen har fallit för en diktator (Half life 2)där hans soldater (Combine ripoff) kontrollerar gatorna och spöar civila (Half Life 2).
Det finns rebeller som slåss mot diktatorn för att vinna frihet (Half Life 2), och diktatorn pratar propaganda i stora skärmar (Half Life 2).
Slutet sög kuk och sista bossen var piss lätt.
Usch fyfan!

ePSXe

Nog ganska okänt för vissa.
ePSXe är iallafall en emulator (En TV-spelsemulator är en typ av mjukvara som gör det möjligt att köra annan, oftast äldre mjukvara på en maskin som inte är konstruerad med avsikten att klara av det. En modern hemdator klarar med hjälp av mjukvara av att emulera ett flertal olika tv-spelskonsoler.) som kan spela Playstation 1 spel på datorn med.
Fungerar riktigt bra om du följer anvisningarna här.
Jag spelade massa gamla spel som t.ex Crash Bandicoot 1-2, Crash Bash och Tekken 3.

Fungerar perfekt!




PSP Phat White.

That's right, jag vill inte ha en jävla PSP Slim, för den SUGER!
Visst, den är lättare, dubbla internminnet och tunnare, men vafan, den kan inte köra nedladdade program eller nedladdade spel!
Jag och min sötnos Saga gick på jakt efter en den 23'e, vi åkte till Kungens Kurva (som faktiskt betyder Hora på polska) och skulle inköpa en från OnOff, men innan det så gick vi till Media Markt.
Saga spelade GH3 och jag provade Mario Kart DS.


Inte så kul, visserligen så spelade jag i kanske 20 sekunder, men sen så är ju inte DS världens bästa konsoll. ;)
Aja, Saga går och frågar någon som jobbar där om det har PSP Phat, hon fattar inte vad det var, Phat är kanske bara ett namn på internet för den feta PSP'n.
Jag säger att jag vill ha den tidigare versionen av PSP, hon frågar varför, snackar massa om hur bra den nya är bla bla bla.
Vi går vidare, tar en bild på oss med Jack Sparrow oh går till OnOff eller elgiganten.
Den fanns iallafall inte
"Vi har en Rosa".
För omanligt... :P
Usch vilket skit, vi åker hem, jag fick vara med Saga på kvällen iallafall! :D

Jag beställde en vit PSP samma kväll har jag för mig, den kom fram den 25'e tror jag.
Jag öppnar förpackningen, startar PSP'et och, vad FAN är det jag ser?
1-4 döda pixlar på skärmen, USCH!!!
Måste skicka tillbaka den...

Saga sov hos mig iförrigår, det var meeega mysigt som alltid! :D
Jag kommer inte ihåg vad vi gjorde dock... xD
Jag skulle sova hos henne igår, men hon mådde dåligt, stackare. <3
Jag har inte fått se min älskling på hela dagen, men vi har pratat i telefon och chattat som tur är. :)
Jag är grymt trött nu, vill sova.
Jag älskar dig Saga, se till så att ingenting dåligt händer dig. <3
Du är mitt allt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0