Valhalla Knights och glasögon.

Ja... Vad kan man säga?
Jag har skaffat glasögon. ;)
Jag ska slänga in en bild lite senare, efter att jag har snaggat mig. ^^
Fan vad ballt asså, jag kan se från långdistans!
Bara jag inte blir mobbad imorrn, men då ska Jesper bli mobbad med mig.

Jag är hos farsan nu och jag behöver inte betala för internet, jag snor från grannens trådlösa (på ett lagligt sätt). ^^
Jag måste dock dela rum med min nya låtsassyrra, men hon är endå aldrig här så det är som om det vore mitt rum. :)

Hört talas om Valhalla Knights till PSP?
BÄSTA PSP spelet jag har kört hittils.
Det är rollspel, man kan välja mellan 4 olika klasser; Sorc, Mage, Thief eller Knight.

När man har kommit en bit i spelet kan man välja mer och byta klasser, men jag har inte kommit så långt ännu.. :P

Man börjar i en liten by, där man vaknar upp på ett Hotel typ.
Man har förlorat minnet och enns inre sinne pratar med en.
Man ska få tillbaka minnet till att börja med, och för att göra det måste man döda Orchen som slog en medvetslös.

Otroligt snygg grafik för att vara till PSP, köp det så snart ni kan!
Kontrollerna är också jävligt bra, men första bossen är alltför svårt. (En special attack = 90% av dina lagkamrater är döda)


Saga, du ska sova här hos farsan med mig någon gång, låtsassyrran är som sagt nästan aldrig här. :)
Jag älskar dig Saga!

Kommentarer
Postat av: Saga

Men jag vill ändå inte, sådeså! :)

2008-02-09 @ 19:31:45
URL: http://sagapaga.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0