Skola = Blogg

Nu så ska vi visst skriva blogg och hålla den uppdaterad (vilket jag inte är så bra på) bara för att våra lärare ska kunna läsa den!
Fun, eh?

Jag får väl börja...
Just nu sitter jag i datorsalen...
Mitt PSP ska jag förresten skicka tillbaka idag, pixelfelet finns ju fortfarande kvar.
Eller, jag vet inte om det är döda/handikappade pixlar, det kan vara en repa tvärsöver.
Förövrigt så beställde jag den på Digitalboxen.
Bra sida, kundservice efter sisådär 24 timmar.

Mitt 8Gb minneskort har förflyttats från Norge till Malmö och jag fick nyss reda på att den äntligen har kommit till Stockholm.

PSP'et var en trevlig liten sak, på den kunde man spela massa emulatorer som NES, SNES, N64, GB, GBC, GBA, SG, Atari 2600, C64, NGP, NGCD.

Mina nedladdade Crash Team Racing spel till PSX har bara krånglat.
Jag har provat kanske 2-3 stycken, ingen fungerade.
Sen efter en nedladdning som har säkert tagit mer än en hel vecka så får jag en med fucking SPANSKT tal!

Prova spelet, det är från 00-01 tror jag.
Nu ska jag lira flashspel, jag är klar med mitt här nere i datorsalen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0