Återlämna PSP'et och blogga.

Ännu ett inlägg!

Men det skrivs bara för att min älskling och lärarna vill det. ^^
Igår (tror jag) så fick jag mitt 8GB minneskort.
När jag äntligen fick SMS'et om att den var där så skulle vi leta efter mitt leg, men hittade vi det? Nope.
Så jag sket i den och gick ner, och gissa vad?
"Har du leg?"
Hem igen, ner igen, hem igen.

Så nu har jag proppat in några spel, Darkstalker, Street Fighter Alpha 3, Crush etc... Ska lägga in Roco Loco åt Saga också. ;)
PSP'et går inte att skicka tillbaka och få skärmen reparerad, iallafall om jag uppfattade det rätt.
En vecka ha rman på sig, jag menar, wtf?

Jag måste ansöka till något gymnasie snart också, jag har ju bara 10 dagar på mig har jag för mig.
Jaja, ska väl sova snart.

Har ni spelet Crush?
Det är ett 2D/3D spel där man måste byta diemensioner för att ta sig till rätt föremål och komma vidare.
Ett ganska roligt pusselspel (i början iallafall).




Jag älskar dig Saga, mest av allt! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0