Alex + Glasögon + Datorsal = Kram!

KRAM AV NILOOOY!!!
w00t w00t!
Jag är väl hans broder nu när jag har brillor, och det är ju bra. ^^
Hoppas att den där lilla mobbaren i klassen under säger något taskigt, then i'll smack him in the face!

När jag var hos farsan nu i helgen så fick jag äta Entrecôte tre dagar i rad, fy satan vad gott!
Jag fick en praktisk liten PSP-väska som man sätter fast på bältet, och den är RIKTIGT svår att slita loss :D


På PSP'et har jag nu; Valhalla Knights, Crush, Crash Team Racing, Darkstalkers, Street Fighter 3 Alpha, Mickey's Wild Adventure och GTA: Liberty City Stories.

Favoriten är Valhalla Knights, buy it!


Kommentarer
Postat av: emelina

Vad är Entrecôte ? =P

2008-02-11 @ 09:28:00
URL: http://monkeybooobie.blogg.se
Postat av: Saga

Emelina: Det är kött... dyrt kött xD

Alex, jag klarade att slita loss den *stor, stark & stolt*

2008-02-11 @ 18:50:27
URL: http://sagapaga.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0