Ut och handla!

Första bloggen då.

Tjenare tjenare, jag registrerade mig nyss på hemsidan, runt 02:07 tror jag.
Vad kan man skriva om då...?
Jag vaknade hemma hos min sötnos Saga, vi kollade på Ronny och Ragge och käkade pizza till frukost. ^^
Det var gott! :D

Senare under dagen så åkte vi till Webhallen med simon och skulle plocka upp en Mini USB-Dammsugare och en USB-fläkt som jag beställde någon gång tidigare.
Då så sade snubben i kassan att Dammsugaren inte fanns på lager, endå så fick jag ett mail där det typ stod att beställningen fanns att hämta i kassan? :P
Usch, sicken dålig service. Saga mådde dåligt av "luften" där inne, så hon fick gå ut och sätta sig.
Senare så bar vi iväg till Gallerian för att kolla spel på Eb-Games. Jag kikade runt ett tag, då mådde sötnosen dåligt igen och fick gå ut och sätta sig på en stol-grej åtminstonde. :D

Jag hittade Rise of Nations + Expansion och gick fram till kassan, frågade efter det 3'e expansionet, då sade han att det tog slut för kanske 30 minuter sedan. Glad jag blev...
image1
Lyckad affär dock, bra pris.

Kommentarer
Postat av: Simon Forslund

Låter som en trevlig dag! :D

2007-08-21 @ 18:19:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0