Ännu en kväll.

Nu sitter jag här på kvällen och chattar med Saga och surfar runt. :)
Är hon inte underbar den där Saga?
Så söt och fin och snäll! ^^

Vad gjorde jag idag då..?
Jag gick till skolan (Yey) och slöade hela dagen, lite tråkig mat och sen fick Saga's klass sluta tidigare än oss, tur du har Saga! :P

Sen när jag kom hem så startade jag Guitar Hero 2 och datorn, spelade kanske 1 låt och satte mig framför burken istället.
Senare så skulle jag på Saga's match, förlåt att jag kom ca 40 minuter senare älskling <3

Jag och Saga gick senare hem till henne, vi satte oss vid datorn och pratade och hade det trevligt, kollade lite på top model. :P
Sen av någon anledning så började vi leka med el, förutom Saga. ^^

De hade en såndär tuff flugsmälla som skickar elektricitet, och Saga's mamma fick mig att röra den, det gjorde ont. :P
Jag stötade Sonny med en såndär elpenna, mouhahaha!
Sen så spelade vi det där el spelet där man ska trycka på en knapp när det lyser grönt, det var väääldigt kul! :D

Saga skulle ta en duch, den där hetingen, så jag och Sam försökte döda flugor med den där el flugsmällan. Vi hittade en stor fluga som vi jagade och sen tillslut fick vi honom (tror jag, den kanske surrade in i smällan) och så störtade den neråt. :D
Jag plockade upp den med något papper och den låg helt livlös på rygg, sen råkade jag typ kasta iväg den så att den började flyga igen...
Vi såg den på taket och den hängde i typ 2 ben, den kanske bev förlamad eller nått, så jag stötade den så att den fastnade i smällan också blixtrade det massor! ^^

Sen kom Saga tillbaka, vi myste lite och sen så var jag tvungen att gå, vi förfalskade en bussbiljett. :P
Det fungerade!

Saga och hennes mor och jag åkte och handlade också någongång under kvällen, innan Saga duschade tror jag. Saga köpte proviant (godis och annat gott) och bröd som hon kan laga imorgon, den lilla ängeln ska ju ut och paddla imorgon. ^^

Ingenting dåligt får någonsin hända mot Saga, snälla lova det Gud!
Jag älskar dig Saga, mest av allt. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0